Lyon Koridon, Facility Manager Main Energie in Amsterdam: ‘Ik kende Boerhof Projectinrichters via mijn vorige werkgever Beslist.nl. Wat mij was bijgebleven waren het prettige contact, de service en het feit dat ze hun afspraken nakomen. Daarom schakelde ik ze weer in voor de inrichting van het nieuwe kantoor van Main Energie, waar ik nu werk. Ze kregen slechts twee maanden de tijd. Geen probleem voor Boerhof. Voor een tafel die te laat werd geleverd, hebben ze een vervangende aangeboden. Ik had gevraagd naar iets meer kleur. Zij kwamen met verschillende tinten blauwe kussens en een tafelblad met als afbeelding een ‘electric bolt’. Hun ideeën pasten perfect bij ons als energieleverancier.’

Remco Visser, directeur Visser Vaste Variabele Vakmensen: ‘We wilden dat iemand die bij ons binnenkomt direct wordt meegenomen in de Visserwereld. Die is industrieel, open en transparant. Dat is prima gelukt. Waardoor? Als ik een echte eyecatcher moet noemen is dat de kantoortuin waarin drie grote bomen staan met zitjes er omheen. Bovendien werkt het idee van Boerhof om cubes als gesloten spreekruimtes te gebruiken perfect. Praktisch was vooral hun advies om in plaats van kostbaar stucwerk te kiezen voor panelen met op het oog dezelfde coating. De aanpassing aan ons pand en de hele inrichting zijn trouwens niet alleen door Boerhof uitgevoerd maar ook begeleid. Vanaf het maken van de plannen. Zij werken met de juiste krachten en sturen het proces zo aan dat alles precies op tijd af is. Vooral dat heb ik als heel ontspannen ervaren.’

Peter Kuyper, hoofd Facilitaire Dienst Drenthe College: ‘Wij werken al verschillende jaren samen met Boerhof Projectinrichters. We schakelen ze in voor het leggen van vloerbedekking tot het begeleiden van speciale projecten zoals het inrichten van de personeelskamers in speciale kleurstellingen. Ze denken goed met ons mee, werken oplossingsgericht en de service is goed. Dat is belangrijk, omdat bij ons de planning meestal vrij strak is. De meeste verbouwingen en herinrichtingen vinden plaats in de zomervakantie. Gaat het om belangrijke veranderingen dan zijn ze bijvoorbeeld bereid proeflokalen in te richten, zodat docenten en studenten zelf ervaren wat de voordelen van een bepaalde vloerbedekking zijn. Ook begrijpen ze goed wat we willen. Zo zijn recentelijk twee nieuwe locaties door hen ingericht met speciaal meubilair voor de personeelskamers en kantines waarin onze huisstijl goed te herkennen is. Voor onze studenten zijn pauzeplekken gecreëerd die helemaal zijn afgestemd op de jeugd met hoge tafels, een soort treinstelletjes en loungeplekken.’

Edwin Veldkamp, directeur Veldkamp B.V. in Raalte ‘Voor de ‘vernieuwbouw’ van onze locatie hebben we al in een heel vroeg stadium Boerhof Projectinrichters ingeschakeld. De eigen interieurontwerpster Erna Hissink, heeft geholpen met de indeling van de kantoren en ook een sfeerimpressie van het eindresultaat gemaakt. Wat ons vooral aansprak, is dat techniek terug te zien was in haar ontwerpen, zonder dat dit kil of te strak overkwam. Ze had verrassende inzichten. Door haar idee om bijvoorbeeld metaalplaten met houten accenten te combineren, is het een mooie mix van techniek en sfeer geworden. Bezoekers zien dat ook. Ik krijg nog elke dag complimenten over de inrichting. Dat is prettig, omdat we in ons kantoor regelmatig klanten ontvangen. Boerhof Projectinrichters heeft het hele traject van de verbouwing begeleid. Ze hielden alles in eigen hand en wij hadden slechts twee aanspreekpunten. Arjon regelde alles en Erna was verantwoordelijk voor het ontwerp en de inrichting.’

Wibo ten Den, Manager Inkoop & Contracten bij ZorgAccent: ‘Wij zijn een zorginstelling en Boerhof is in staat ons te ontzorgen. Of het nu gaat om de aanschaf van een bepaald type bureaustoel of de totale projectinrichting. Alles heeft bij hen dezelfde prioriteit en de prijs/kwaliteitverhouding is heel erg goed. Ze vliegen een project in nauw overleg met de teams aan en houden rekening met de verschillende zorggroepen. Zo kan het voorkomen dat ze, conform afspraak, een gordijn op willen hangen en linea recta weer teruggaan, omdat dit niet uitkomt op de woongroep. Verder zijn ze erg sterk in het ontwikkelen van nieuwe concepten. Ze hebben voor de verbouwing van de ontmoetingsruimte op onze locatie Krönnenzommer een hele mooie 3D presentatie gemaakt. Een andere grote verbouwing is in fases binnen drie maanden gerealiseerd waarbij Boerhof zich aanpaste aan de wensen van de locatie. Omdat wij een 24/7 organisatie zijn, is het belangrijk het werk daaromheen tot in detail te organiseren. Elke medewerker van Boerhof begrijpt dit. Niet onbelangrijk natuurlijk is dat Boerhof volledig transparant werkt en ze duidelijk laten zien waar ze hun geld verdienen. Ik toets hun prijzen regelmatig aan de markt en daarin komen ze gewoon goed mee. Het gaat ZorgAccent om de totale kosten inclusief service en dienstbaarheid en dan zijn ze eigenlijk onbetaalbaar.’

Lianne Booijink , manager van het Ronald McDonald Huis in Zwolle: ‘Het contact tussen ons en Boerhof Projectinrichters kwam op een hele bijzondere manier tot stand. De medewerkers van Boerhof hadden ons als goed doel uitgekozen voor het geld dat ze ontvingen tijdens het veertigjarig jubileum. Die cheque hebben wij gebruikt om onze vrijwilligersruimte te upgraden. We werken met bijna honderd vrijwilligers. In de chaos die in de loop van jaren was ontstaan hebben zij rust gebracht door met verschillende materialen en ton-sur-ton kleuren te werken. Van de drie voorstellen die ze ons deden, sprong er één echt uit. We hebben nu een boom van vilt aan de muur en een vilten Ronald McDonald Huis als planbord. We noemen het de “geldboom”, want daarin hangen cheques die wij mogen ontvangen. We zijn immers volledig afhankelijk van giften en donaties. Dat Boerhof de inrichting heeft verzorgd, maakt dit cadeau van hen aan ons extra bijzonder.’